Måndag 19 september

God kväll!
Har varit fullt upp hela dagen! Klockan 10 imorse kom mamma och hämtade
upp mig och Wilmer och sen åkte vi in till Örebro. Det blev en heldag på stan, hittade
en massa fint till Wilmer (som vanligt)! När vi kom hem igen så var det dags att mata Wilmer och sen
kaga mat till mig och kalle. Wilmer fick min korvgryta med mos till och det tyckte han verkligen om :)
Efter maten tog vi en lång kvällspromenad och sen tittade jag på Ensam mamma söker <3

Det var min dag det :)

Wilmers fina nya mössa :)




Ikväll fick både mössan och vantarna åka på!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Alicia & gravid med tvåan ♥

Tack för din kommentar :)

Ja det lutar mot en Brio denna gång ;)



Men guud vilka söta bilder :)



Kram

2011-09-20 @ 12:59:21
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Sandra !

SNYGGASTE mössan ;D

göllunge :D

2011-09-22 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0