Fredag 23 september

God morgon.
Wilmer har bökat runt precis hela natten så det har inte blivit
många timmars sömn. Hörde nu på morgonen att han låter lite snorig och jag känner mig också
lite småkrasslig. Varje morgon innan Kalle åker till jobbet så gör han iordning en
flaska välling till Wilmer men imorse då glömde han bort det, typiskt!
Så då fick jag ta med Wilmer och gå upp och fixa vällingen och när han redan varit uppe en gång
så ville han så klart inte somna om igen. Satte mig med honom i soffan i hopp om att han skulle somna igen
men det kunde jag ju glömma :P Så nu springer han runt och river ner all tvätt som hänger på tork.

Nu går det undan i Wilmers utveckling. Igår lärde han sig säga kaka och tutte, han härmar
nästan allt han hör nu :) Gullet! Han låter så gullig när han säger kaka!
Annars är det mesta "kaa" (katt) nu. Han såg en annons på Marieberg igår med en söt liten
hund, men det var också en katt enligt honom ;)

Nu ska jag sätta igång en tvätt och plocka iordning lite efter vilden!
Ha en bra fredag :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0