En bil mindre

Heej!
Nu är min bil såld, känns skönt men ändå lite sorgligt.
Det var min första bil och egentligen skulle jag velat ha kvar den
men det finns tyvärr inte pengar till det.
Men jag vet att Lina kommer ta väl hand om den :)

Det blev sen lunch så då slängde jag ihop lite pannkaka
med banan i. Mums vad gott det var, det tyckte även Wilmer som nästan
åt en hel pannkaka :)

Nu tar han sig en eftermiddagslur på mig här i soffan.
Jag ska titta runt lite på internet och bara slappa!¨
Hörs senare
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Jajjemen! Du kan lita på att den är i goda händer. Säg bara till om du vill ta den på en tur "för gamla goda tiders" skull, den är ju inte långt borta. :P



Tack och kram!

2011-09-17 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0