Äppelpaj

Kunde ni gissa vad jag skulle baka förut ?
Det var i alla fall äppelpaj :)
Vi har väldigt många äpplen på våra två träd i trädgården så
jag måste börja använda lite av dem fina äpplena.
Tänkte även att jag ska göra äppelmos någon dag, det
är ju så himla gott.

Wilmer har hållt på och slagit och bankat på datorn idag så nu har
bildskärmen roterat ett kvarts varv! Lite smått irriterande, får nackspärr snart tror jag :P Haha!
Sen har han även lyckats pilla bort 2 tangenter som inte går att få tillbaks,
tur att det är på vår gamla dator och inte den nya!

Nu ska vi mysa i soffan med
nybakt äpplepaj, mums!


Såhär såg pajen ut innan den åkte in i ugnen.



Den färdiga pajen, som serveras med mycket marsansås.


Hoppas ni har en trevlig kväll
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0