Torsdag 28 oktober

Idag var vi till Bvc för att Wilmer skulle få sina 1-års sprutor,
stackaren blev ganska så ledsen men det gick fort över som tur var!
När vi var klara där så åkte vi och handlade lite mat innan vi fortsatte hem och åt.
Sen somnade Wilmer på mig i soffan i några timmar <3 Så mysigt :)

Blev sugen på scones igårkväll men såg att vi inte hade någon mjölk, skit också!
Funderade ett tag och sen provade jag att göra sconesen med yoghurt i (wilmers barnyoghurt med smak av banan och päron) och det gick det med! Smakade varken päron eller banan haha! Hittade ett recept i Leilas ena kokbok på scones som verkade jättegoda så
nu har jag handlat hem så jag kan göra dem i helgen :)

När vi var och shoppade häromdagen så köpte jag en jättetuff väst till Wilmer på Kappahl.
Finns så mycket fint att välja bland nu när man kan handla på båda avdelningarna då Wilmer kan ha strl 86 i vissa plagg.

Nu ska vi laga lite mat och sen gå ut på en skön promenad!
Hoppas ni haft en bra dag.
Kram Emma




Tuffa killen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0