Söndag 16 oktober

Heej!
Vi har varit sjuka här hemma från och till under 3 veckor
ungefär så
vi har bara varit hemma och försökt bli friska, så därför har det inte funnis så mycket intressant att skriva om.
Men nu har vi frisknat på oss (peppar,peppar)!

I fredags åkte jag och Wilmer in till mitt jobb och hälsade på :)
Passade på att köpa hem tårtbottnar och lite marsipan till Wilmers födelsedagstårtor!
Ska försöka mig på att göra fina tårtor hemma för första gången, inte alls lika lätt som på jobbet
där alla verktyg och maskiner finns. Men jag hoppas det blir bra i alla fall, min syster ska komma hit och hjälpa till
hon med :) Efter att ha varit på jobbet så åkte vi upp på stan och mötte upp min syster för att käka lite lunch och shoppa. Hittade så fina presenter till Wilmer som jag vill att han ska öppna nu på en gång! Men det är ju mindre än 1
vecka kvar nu så snart får han ju öppna dem, ska bli roligt och se hans reaktion :)


Wilmer utveckas mer för var dag som går!
Igår frågade jag honom om vi skulle fixa lite mellis och då sprang han in till köket, gick fram till
bordet och sträckte sig efter en banan och stod och gapade! Han förstår så mycket nu :)
Så fort man äter på något så tar han ur nappen och kastar iväg den för att kunna smaka!

Nu ska vi ta en långpromenad i det härliga vädret, förhoppningsvis somnar Wilmer så att vi kan få
städa huset ifred sen :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Emma



Glad kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0