Onsdag 5 oktober

God morgon.
Idag är jag helt slut! Wilmer somnade
på mig i soffan vid nio sen vaknade han
tolv och bara skrek och skrek och skrek... Det enda som hjälpte var om jag gick runt och bar på honom.
Tillslut så satte jag med honom i soffan och han somnade sittandes men vaknade och skrek ibland :(
Vid halv tre så chansade jag på att han skulle fortsätta sova om vi gick och la oss och det gjorde han som tur var.
Dom sa på vårdcentralen att han inte hade öroninflammation men varför börjar han då gallskrika så fort han
ska ligga ner för ? Blir det inte bättre inatt så ringer jag till Vc igen! Hoppas att vi får träffa en annan doktor då för han vi hade igår kunde knappt prata svenska, förstod inte många ord han sa.

Det verkar blåsa lite mindre idag så det blir nog en promenad om jag orkar.
Igår var det ju värsta stormen ute så vi höll oss inne då.

Här kommer en bild på Wilmer från igår.


Såg ni på Desperate Housewives igår ?
Sååå bra! Ikväll har Grey´s Anatomi premiär och det vill jag inte missa :)

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Skickar lösen senare :) Kul att du vill läsa! Kan ju vara att han inte vill sova själv utan vill ha närhet. Så har en av våra varit tråkigt nog. Men vad gör man, man vet ju att det går över och dom blir större ;) Sök annars intill ouren efter 17, dom är ju bra!! Visst är hemma fruarna bra :) Tråkigt att det är sista säsongen.

2011-10-05 @ 13:24:31
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0