Grinig kille

Idag har jag inte kunnat gå 2 meter ifrån Wilmer utan att han har blivit ledsen och grinig.
Lite småjobbigt, men jag har fått en del gjort endå. Har tvättat två maskiner med tvätt, plockat lite och lagat mat.
Jag gjorde hemmagjorda biffar, potatis, brunsås och ärtor, mums!
Det vart liiiite stressigt att steka biffar samtidigt som jag gjorde såsen och skulle underhålla Wilmer,
men det gick.

Nu väntar jag på att Kalle ska komma hem så jag kan få duscha någon gång :P
Går inte när Wilmer är så ledsen.

Sen ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen.
Först ska jag se Bonde söker fru sen Grey´s anatomi och efter det börjar det någon ny serie med Catherine
från D.H, Body of proof eller något sånt tror jag den heter.

Nu måste jag försöka rädda lite CDskivor ifrån vilden!
Ha en bra kväll.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0