Fredag 21 oktober

God Morgon
Idag är det dagen före den stora födelsedagen
! Tänkt att min lilla lilla bebis fyller 1 år
imorgon! Nu är han inte så liten längre men det känns som att det inte alls var länge sedan han var det,
nu är han ju stora killen som springer runt, busar och pratar lite smått <3

Igår var vi på Bvc och nu väger Wilmer 9,8 kg och är 78,5 cm lång.
Han har växt 3 cm den senaste månaden!
Men det blev ingen spruta igår utan vi tar det nästa torsdag istället.
Bvc-sköterskan frågade om vi ville ta det nästa vecka med tanke på att det
är kalas i helgen så det känns bättre att ta det då istället så han inte blir
febrig på sitt eget kalas.

Vid kl 13 ska vi åka och hämta moster Sandra vid bussen och så ska vi handla
det sista till kalaset. Vi kommer baka här hela eftermiddagen och kvällen.
Det ska bakas en sorts mjuk kaka, två sorters småkakor och sen två stora tårtor :)
Hoppas verkligen att allt blir bra nu! När vi är klara med bakandet ska Sandra färga mitt hår
är det tänkt.

Wilmer ramlade in i soffbordet för en stund sen, så nu är han svullen och har
ett stort märke vid ögonbrynet, stackaren <3

Nu ska jag göra mig iordning så vi är klara tills vi ska hämta upp Sandra.
Ha en fin fredag,
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0