Torsdag 3 november

Idag har jag och Wilmer varit på Mariebergs galleria med moster
Sandra och min kusin Angelica :)
Jag hittade en hel del, först åkte vi till nyöppnade Ö&B och köpte massa schampoo
och annat nödvändigt.
Inne på gallerian så köpte jag fyra pyjamaser till Wilmer som nästan vuxit
ur alla sina här hemma. Hittade även nya stövlar till mig, mina gamla som jag använt nästan
varje dag nu flera månader gick sönder och jag blev så glad när jag hittade ett par
nästintill likadana som dem jag redan hade, så dem fick följa med mig hem :)

Wilmer började igår med att lägga sig på golvet och kräla sig bakåt, det gjorde
han innan han lärde sig krypa och nu gör han det igen. Får han inte gå dit han vill så protesterar han
genom att slänga sig på knä på golvet för att sen kräla bakåt på mage! Så det gjorde han några gånger idag
när vi shoppade.

Fick sån jäkla träningsvärk i benen nu på kvällen! Usch och fy inte skönt!
Hoppas det är bättre imorgon så jag kan träna då.

Kram Emma





Wilmers fina mössa kom idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0