Torsdag 24 november

Här hemma har det varit full fart hela dagen.
Jag har tvättat och hängt 3 maskiner,pockat undan grejer som ligger överallt,diskat
och lagat mat! Så nu passar jag på att vila lite i soffan medans Wilmer sover.

Igår fick jag för mig att ta kort på Wilmer som vi ska ha som årets julkort.
Lättare sagt än gjort med en vild 1-åring som vägrar sitta still, ha på sig tomteluvan eller titta
in i kameran! Men med lite mutor i form av pepperkakor så lyckades EN bild bli bra!!
Att det nu ligger pepparkakor i hela huset är ju en annan sak ;)

Så igårkväll så beställde jag julkort och gjorde en fin kalender för nästa år :)
Det skulle ta en vecka innan julkorten kommer och jag hoppas verkligen att dom blir fina.

Här får ni se en utav dom mindre bra korten som togs igår.
Men han är ju söööt endå <3



Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0