Söndag 20 november

Hej svejs!Imorse lyxade vi till det och gjorde scones till frukosten.
Följde ett av Leilas recept och dem blev supersmarriga med smör, marmelad och ost på :)

I fredags åkte Kalle med jobbet till Åland så vi hade moster Sandra här över natten :)
Vi skulle se alla tre Twilight filmerna men det slutade med att vi bara såg slutet på den tredje filmen :P
Det känndes som att det räckte så! Jag sov inte mycket alls natten mellan fre-lör så jag var väldigt trött igår!
Vi tog det bara lugnt och tittade på filmer och busade med vilden så klart!

Kalle kom hem vid 21 på lördagskvällen och han hade kommit ihåg att köpa med vit toblerone
till mig! Min favvo <3 Jag hade beordrat honom att köpa tre stycken stora så dem räcker nog
ett tag ;)

I fredags fyllde min mormor år så idag är vi dit bjudna på lunch :)
Så det är väl dags att börja göra sig iordning snart så det inte blir stressigt!
Wilmer somnade precis så han lär ju vara pigg och glad sen när vi ska iväg! Perfekt :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Emma




Sötisen för ett par dagar sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0