Söndag 13 november

God Morgon!
Vi har nyss ätit en god frukost
och så har Kalle fått öppna sina Fars dagspresenter,
en fin skjorta från Mq och 2 ölglas från Cervera.
Han blev jätteglad för det :)

Igår var vi en sväng på stan och på öppet hus på Virginska skolan.
Wilmer fick ett stort pepparkakshjärta av en tjej som jobbade där och han åt upp hela
alldeles själv! Jag köpte nybakade thekakor och hemmagjord apelsinmarmelad i en söt liten burk.
På stan så köpte jag mina två första julklappar. Ska nog handla dem andra ganska snart också så man slipper
trängas med allt folk sen innan jul! Var mycket folk redan nu. Köpte en fin julstrumpa och en cool tröja till Wilmer och en massa fint julpynt på Entré.

Nu tänkte jag tvätta några maskiner och kanske damma lite också.
I eftermiddag ska jag och Wilmer hem till mamma och pappa och äta tårta och fira pappa :)

Hoppas ni får en fin dag,
Kram Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0