Onsdag 9 november

Hej hopp!
Idag tyckte Wilmer vi skulle börja dagen strax efter 7!
Jag försökte få honom att
mysa lite i sängen innan vi gick upp men det gick inte för sig! Han skulle upp och leka på en gång.
Efter frukosten så gick vi ut på en promenad i det soliga vädret, Wilmer somnade nästan direkt så
då passade jag på att träna.

Igår åkte Kalle ner till Göteborg för att gå på en konsert så inatt var det bara jag och Wilmer
här hemma. Wilmer var ovanligt lugn igår och somnade på mig i soffan vid nio, halv tio.
Ikväll kommer han hem igen och vi ska åka iväg och hämta honom vid bussen.

Idag är det avslutning med vår föräldragrupp men eftersom Wilmer fortfarande är snuvig och hostar lite så
fick vi vara hemma. Tråkigt då vi skulle ha åkt till Vingåker och badat.

Igår efter att jag hade skjusat in Kalle till tåget så fick jag med mig min syster hem.
Mamma var redan här och såg efter Wilmer en stund. Min syster stannade kvar här tills åtta ungefär.
Vi gjorde lite nachotallrik(stavning?) till kvällsmat, mums!
Både mamma och pappa följde med när hon skulle hämntas och pappa hade köpt en present till
Wilmer som har namnsdag idag <3 (Theodor)

Nu ska vi mysa lite i soffan!
Hoppas ni har en bra dag,
Kram Emma





Wilmer med sin namnsdags present


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0