Onsdag 2 november

Hej! Idag har jag och Wilmer bara varit hemma och tagit det lugnt.
Kände mig lite krassig och illamående imorse men nu är det bättre igen, tror att det var
för att jag började träna igen och åt betydligt mindre mat än jag brukar.
Tar ju ett tag innan man vänjer sig med att inte äta godis ofta och även minska på portionerna.

Vi var i alla fall ute på långpromenad nu på eftermiddagen innan kvällsmaten.
Så skönt att få komma ut efter en hel dag inne.
Nu sitter vi här hemma och tittar på Bonde söker fru och efter det blir det Grey´s Anatomy för min del.
Såg att Berg flyttar in har premiär ikväll kl 21 på tv4, tycker det är riktigt bra!
Får kolla på de tv4play imorgon :)

Såg en rolig annons i tidningen idag.
Det är ju snart farsdag och det annonseras om både det ena och det andra bl a biljetter till Öl & whiskeymässan och det kan man ju tycka passar ganska så bra för dem flesta pappor. Men idag såg jag att Hemma annonserade om
en Cupcake baker, en speciell bakmaskin för att göra cupecakes i!"Nyhet! Passar perfekt till farsdag nu endast 399:-"
Undra hur många pappor som skulle uppskatta en sådan present :P Vad tror ni ? Tyckte det var lite roligt!

Nej nu ska jag fortsätta se på bonde!
Ha det fint.
Kram Emma



Wilmer i lekparken häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0