Måndag 7 november

Heej! I lördagsnatt så hämtade jag min syster efter en fest vid 3.30! Visste inte hur sent jag skulle hämta henne
men jag bestämde mig för att hålla mig vaken och i söndags var jag seeeg hela dagen! Inatt hoppades jag få sova
mer men stackars Wilmer har blivit sjuk så han har inte kunnat komma till ro. Han har fått feber, är snorig och hostar så han har rullat runt i sängen hela natten stackaren. Efter vällingen vid 6 imorse så steg vi upp och mös ner oss i soffan och tittade på barnprogram och vid 8 lyckades han somna om. Nu har vi nyss ätit lite frukost och nu busar han lite.

Tänkte jag skulle träna idag men just nu känns det inte så lockande! Får se om jag lyckas bli
piggare tills ikväll annars så hoppar jag över det idag.
Hade planerat in att åka och handla nu på f.m också då vi har slut på det mesta men
det struntar jag också i, är såå himla trött!

Hoppas ni har det bra!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0