Lördag 26 november

Heej!
Igår efter frukost åkte jag och Wilmer iväg och handlade lite mat
, tänkte jag skulle komma iväg innan
det blev fullt med folk! Sen kom vår granne Anna och hennes son Chris över för lite bus!
Det blev några vurpor då Chris som just börjar gå ville använda Wilmer som lite stöd :P
Det är konstigt att barn alltid ska ha samma saker hela tiden! Om Chris tog en leksak så tog det inte många sekunder innan Wilmer var där och ryckte till sig den! Busungar :)

Hade tänkt gå ut på en promenad igår men det blåste ju storm! Så vi blev kvar inne istället.
Till kvällsmat blev det hemmagjorda hamburgare med pommes strips! Mums.
Det var första gången Wilmer åt det och han gillade det väldigt mycket :) Speciellt pommesen!

Gick och la mig ÅTTA igår i hopp om att Wilmer skulle somna tidigt!
Men nej han var pigg som en mört! Klockan närmade sig 22.30 innan han slöt sina ögon!
Det har han börjat med nu senaste veckan att han är vaken så länge! Skitungen <3


Ikväll ska jag och Kalle iväg och käka lite god mat och sen gå på bio med
Helena och Anders! Trevligt :) Vi kommer åka någon gång på e.m då vi först ska handla maten vi ska laga.
Får de vad det blir för gott. Klockan 21.40 (konstig tid tycker jag) ska vi se på Breaking dawn! Äntligen :)
Så vi kommer inte hem förens mitt i natten! Är klockan efter 12 så är det mitt i natten när man inte är van
att vara uppe "så sent"! Wilmers mormor och morfar kommer hit och tar hand om skrutten :)
Skönt att slippa klä på honom en massa när han redan sover så skönt!

Bjuder på en bild från häromdagen då Wilmer duschade, fin frilla va ;) <3





Hoppas ni får en fin lördag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0