6 januari 1980!

Min mobil har fått ännu mer damp än vanligt! Idag är det den 6 januari år 1980 enligt den!
Tror det är dags för en ny mobil snart, haha! Kameran har inte funkat sen i sommras och den är allmänt knäpp.
Kanske kan önska mig en i julklapp..

Efter frukost och dusch imorse så åkte jag och Wilmer och handlade en massa gott som vi och
moster Sandra ska mumsa på imorgon då hon kommer hit och sover kvar :)
Vi ska se på dem tre twilight filmerna! Minnet måste frächas upp lite innan jag ser den fjärde på bio känner jag.

Igårmorse tog det ovanigt lång tid för Kalle att få av larmet på sin mobil när han skulle upp.
Jag blev lite irriterad för jag ville inte att Wilmer skulle vakna så jag sa åt honom att stänga av men han sa bara att det inte går. När han kom hem från jobbet samma dag så berättade han vad han gjort för fel. Han hade försökt stänga av larmet som man gör på min som är en touch!! Så han hade dragit och dragit på skärmen för att försöka stänga av! Haha!! Inte konstigt att det tog lite tid att få av det där larmet :)

Wilmer tar sig en tupplur i vagnen så jag ska vila lite i soffan. Är såå trött! Wilmer bökade runt hela natten så
det blev inte så mycket sömn.

Hoppas ni har en bra dag!
Kram Emma


Finaste killen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0