Fredag


Hej!

Fick inte sova bra inatt heller :/ wilmer sov hyfsat bra men då kunde
jag däremot inte somna! Så irriterande!
Kl 8 gick vi upp, jag duschade och sminkade mig innan
det var dags för frukost.
Sen åkte vi till sara och li och dekorerade cupcakes :) Dom blev riktigt gulliga.
När vi var klara där så åkte jag och plutt till affären och handlade massa choklad
och tacogrejor, mums!
Har snart vräkt i mig en hel chokladkaka....
Har ni smakat Marabou Sensation ?
Sjuuuukt goda! Provade en ny sort idag som hette
Blueberry Milk och den var inte så dum.
Köpte även Strawberry Cheesecake, får se om jag äter den ikväll kanske!
TJOCKIS, jag vet! :P

Är helt slut så nu ska jag bara slappa i soffan (förhoppningsvis så låter wilmer mig göra de).
Titta lite på tv och bara ta det lugnt.

Imorn bär det av till mellösa :) men mer
om det imorgon!

Hoppas ni får en underbar fredag <3

/ emma


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0