Söndag

Heej

Igår var vi borta hela dagen och när vi äntligen kommit hem och
gjort mat så var jag för trött för att skriva något!
Kalle skulle sätta in en ny duschkabin hos sina föräldrar
så jag och wilmer följde med och hälsade på.
På hemvägen stannade vi och handlade mat sen blev det taco och soffhäng!

Känner att jag helt har tappat inspirationen till att träna! Har varit så duktig och tränat varannan dag
länge men nu har jag tappat de. Måste börja igen så jag kommer i form till sommaren :)

Idag är vi i mellösa och hälsar på wilmers mormor och morfar!
Vi har käkat lite och varit ute på en promenad i blåsten! Varför ska det blåsa hela tiden för,
så träligt!

Ikväll blir det till att sitta i soffan hela kvällen och bara slappa :)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0