Ny vecka, nya tag!

Idag tog vi mysmorgon i sängen jag och plutten,
inte förens kl 11 steg vi upp <3
Så skönt så!

Sen så har jag varit duktig och tränat,gått promenad och krattat lite löv idag!
Nu är det bara 2 månader kvar till sommaren så nu ska jag försöka gå ner ännu några kilon.
Har stått still på samma vikt nu allt för länge så nu ska det tränas mer och ätas bättre!

Ikväll åt vi så gooood mat, potatisgratäng, kotlett och bearnaisesås, mums!

Imorn måste vi upp hyfsat tidigt då wilmer ska till Bvc och få sin andra
vaccination! Stackaren hoppas det går lika bra som sist <3
Ska bli spännande och se hur mycket han växt och gått upp i vikt, var drygt en
månad sen sist vi var där. Känner på mig att det hänt en hel del nu när han
börjat äta "riktig" mat!


Hoppas ni haft en bra dag
Kram Emma


Mammas mobil är jättegod att suga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0