Torsdag 29 december

Imorse efter frukosten åkte jag och Wilmer och hälsade på mormorn och mostern.
Vi gick ut på en promenad i blåsten och sen busade vi bara en massa med Wilmer.
Vi åkte hem igen på e.m och efter lite kvällsmat så började jag och Kalle att städa huset, så
nu är det skinande rent och nu tänker jag inte städa mer det här året ;)

Nu slappar vi i soffan, Kalle ser på någon dålig film och jag sitter vid datorn och kollar runt lite.
Imorgon ska vi in till stan och handla maten vi ska äta på nyårsafton och jag tror inte vi kommer
vara ensamma i affären precis :P


Finaste Wilmer <3

Det är full fart på honom heeela tiden! Inte en lugn stund :)
För några dagar sedan började han med att gapa och visa tungan lite när han konsentrerar sig
te x när han sitter och leker med något. Han ser så sööt ut då :) Som på bilden här ovanför,
man måste ju konsentrera sig om man ska bli bra på bild ;)


Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0