Torsdag 22 december

God Morgon! Idag tog vi sovmorgon till 8.30, skönt!
Upp och åt lite frukost innan jag tog en dusch och fixade iordning mig.
Efter lunchen ska jag och Wilmer nämligen åka in till stan för att hälsa på en sväng på jobbet.
Sen passar vi på att hämta upp moster Sandra som haft julavslutning.
Hon skule visst köpa några sista julklappar också så det kanske blir en sväng på stan med.
Trängas med allt folk, man är ju inte vara ensam!

För några dagar sen så kom Wilmer på att det var roligt att rycka tag i pappas benhår!
Haha! Han har ganska så håriga ben så han får ett bra tag och så skrattar han lika högt varje gång Kalle skriker till ;) 

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att göra lunchen!
Ha en bra dag,
Kram Emma




Jag och finaste killen idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0