Tisdag 20 december

Heej hopp! Idag startade vi (jag) dagen vid kl 6 och runt 7 vaknade Wilmer.
Vi låg kvar i sängen och hade mys med barnprogram på tv:n en stund innan vi steg upp för att
duscha och äta frukost. Vid halv 10 kom mormorn och då åkte vi till Mariebergs Galleria för lite shopping.
Jag köpte några tights och leggings,ett fint juligt rött nagellack, ny stor matta som barnvagnen kan stå på innanför dörren och några linnen. Skulle ha ett rött linne till julafton men det fanns typ ingenstans! Kollade i nästan alla affärer men inget rött linne någonstans, sista affären vi gick in i var Esprit och där hade dom två stycken i XL.
Men som tur var så fanns det en på lagret i min storlek så nu har jag hittat mig ett linne!

Vi käkade mat på Paco´s, mums alltid lika gott :)
Sen blev det en snabbis in på Jula för att köpa ljusslinga till granen och sen åkte vi hem igen.
Väl hemma så gick vi på en skön promenad innan mamma åkte hem till sig igen.


Ett utav linnena jag köpte! 149 :- på gina.

Sist när jag storhandlade på Willys så köpte jag med en Lindor Lindt hem.
Den har stått oöppnad bra länge nu men idag kunde jag inte hålla mig mer utan var tvungen att smaka en(två).
Har ni inte ätit den här så har ni missat något! Sååå god!

Nu väntar jag på att maten ska bi färdig så vi kan äta någongång.
Idag blir det hemmagjorda biffar,gräddigsås,potatismos och ingon. Mums så gott :)

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0