Tisdag 13 december

Igår var Kalle iväg på konsert det var Motörhead som kom hit till Örebro.
Min syster skulle också dit men hon skulle först jobba lite efter skolan så jag och Wilmer
var snälla och åkte in och hämtade hem henne så hoixa iorgn skulle hinna fixa
iordning sig. Sen stannade vi kvar hos mina föräldrar hela kvällen. Roligare än att
sitta ensam hemma :) Så vi käkade lite mat,busade med vilden(wilmer), gick på
promenad och tittade på tv. Vid 23 kom Kalle med bussen så då åkte vi hem!


Idag så tog Kalle och Wilmer sovmorgon till halv tio! Sen åt vi frukost, åkte iväg
och handlade lite mat och tog oss en promenad i ruskvädret! Usch vad det
både blåste och regnade.
Provade även att göra chokladpudding efter lunch och den vart helt okej (åt ju
2 portioner så så illa smakade det ju inte) men jag ska ändå prova ett annat recept
för att se om det kan bli bättre!

Nu sitter jag och slappar i soffan och tittar på Kär och Galen.
Upptäckte igår att Wilmer fått lite nya tänder, inte konstigt att han har dreglat mycket
och vart grinig. Inte en inte två utan 3 nya tänder har tittat upp! Två bak i övre käken
och en långt bak i nedre käken. Så nu har han tio tänder, stora killen :)

Hoppas ni haft en bra dag,
Kram Emma


Kakmonstret <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0