Söndag 11 december

God Morgon! Vaknade vid halv åtta och var pigg så då gick jag upp och tittade lite på tv och väntade på att
Wilmer och Kalle skulle vakna så vi kunde äta frukost. Inte förens halv tio vaknade dom, skönt med sovmorgon :) Så då blev det frukost och så tände vi det 3:e ljuset! Snart Jul nu <3

Igår efter lunch åkte jag och Wilmer hem till mormorn och morfarn och hälsade på!
Kalle skulle ut och hugga lite i skogen i ruskvädret. På kvällen kom även han dit och vi käkade lite och spelade
kort, plump. Jäkla skitkortspel :P Fick överlägset mest plumpar i alla fall!

Vi funderar på om vi ska åka iväg och shoppa lite på e.m.
Har några julklappar kvar och Kalle måste ha nya jeans.
Vi får se hur det blir, vi måste även handla mat är slut på nästan allt här hemma.

På juldagen ska vi hem till Wilmers farmor och farfar och fira jul och jag ska fixa efterrätten.
Tänkte prova på att göra hemmagjord chokladpudding, har faktiskt aldrig gjort det.
Får provbaka till nästa helg så jag vet att det blir bra!


Nu ska jag duscha Wilmer och göra mig iordning lite!
Ha en fin söndag <3
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johodu de har du visst gjort=P Jag kommer konstigt nog ihåg att du och jag gjorde de på hemkunskapen en gång =P

Kram och trevlig helg =)

2011-12-11 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0