Onsdag 28 december

Igår åkte jag och Wilmer till mormorn och mostern och fick lite lunch innan vi drog vidare upp
på stan för shopping. Hittade fina skor och två tröjor till Wilmer på H&M för en billig peng :)
Hittade även lite smått och gott till mig själv inne på Åhléns, perfekt då jag fick presentkort där i julklapp!

Igårkväll så ringde Elin och frågade och jag och Wilmer ville följa med henne och Michelle till
Marieberg idag och det tackade vi inte nej till :) Vi möttes utanför vid 10 när dom öppnade och då var det inte mycket folk alls, skönt! För efter lunchen då vart det folk överallt! Gick in på P.o.p och hittade så mycket fint
till Wilmer, dom hade 50 procent på mycket av kläderna :) Svängde förbi Toys´rus innan vi åkte hem och köpte en
saccosäck till Wilmer för presentkortet han fick av farbror Pelle!


Snygg skjorta från p.o.p för 115 :-


Tuff tröja med polisbil på p.o.p 75:-


Från p.o.p den här också, men kommer inte ihåg priset på dom!


Provsitter nya saccosäcken :)

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0