Lördag 3 december

God Morgon! Wilmer ville inte somna om efter vällingen imorse så vi har myst
i sängen med lite barnprogram innan vi steg upp :)

Igår så griljerade jag en julskinka för första gången! Gud vad god den blev och vad
gott det luktade i huset när den var klar!
Var ju så klart tvungen att provsmaka lite (en hel del) igårkväll men nu måste jag
behärska mig så det finns något kvar till lunchen idag då den ska ätas.
Det blir också vörtbröd, baguetter, köttbullar, rödbetssallad och en massa grönt till det! Mums.

Då kommer vi vara mätta och belåtna och kunna baka på flera timmar :)
Ska bli spännande och se vad dom andra tänkt baka för något.
Måste åka hem till mamma en sväng och hämta ett glaskärl som är perfekt att göra knäcken i.
Vi har alltid gjort knäck i micron och den blir jättegod och är superenkel att göra, klar på
8-10 min!

Nu ska vi äta lite frukost och fixa det sista innan kompisarna kommer hit.
Hoppas ni får en fin lördag :)

Kram Emma



Sötfisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0