Fredag 9 december

I onsdagskväll så åkte vi till Wilmers farmor för att fira henne då hon fyllde år.
Vi kom dit runt halv 7 och jag kände då att Wilmer var ganska så varm men han sprang runt som vanligt så
jag tänkte inte så mycket mer på det. Men direkt efter att han fått sin välling vid halv åtta så kräks han upp allt!
All välling och det lilla han åt till middag några timmar innan :( Och jättevarm blev han så när vi kom hem
så tog vi tempen och den visade 40 grader! Stackars liten så mycket feber han han aldrig haft.
Tempen gick inte ner så mycket trots alvedon och som mest gick den upp till 40.3!
Nu har det legat på runt 40 i ett drygt dygn så vi ringde 1177 och då sa dom att det måste vara 3-dagars feber!
Man skulle inte ge alvedon heller tyckte dom trots så hög feber. Så nu hoppas vi att han mår bättre snart <3

Igår låg han i sängen nästan hela dagen förutom några timmar på e.m då han piggnade på sig lite och
ville leka. Nu känns han redan svalare så jag hoppas det försvinner snart :)

Just nu så sitter jag i sängen under ett täcke och med tända ljus för vi har ingen ström!
Kalle provade byta alla säkringar och sånt där men det verkar inte vara det som är felet så han ska försöka få tag i en elektriker så snabbt som möjligt! Är kallt och Wilmer kan inte få sin välling heller.

Redan fredag är det också vad fort det går! Ikväll blir det tacomys för oss :)
Gott!


Hoppas ni får en bra fredag <3
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0