Krypa


Nu har jag och kalle varit duktiga och dammat hela huset och städat badrummet!
Fick ha Wilmer i bärselen då han inte ville ligga ensam någonstans <3
Imorgon tänkte jag dammsuga så är det skinande rent här hemma sen :)
Måste iväg och handla ingredienser så jag kan göra en tårta till på tisdag då det blir fika
för kalle som fyller år också.

Funderar på om det är tänder på g hos wilmer då han varit febrig från och till och varit väldigt grinig
och skrikig. Hoppas det är så , så att det inte är något annat med plutten <3
Han äter i alla fall som han ska, idag blev det 2 grötmål och ett kalopsmål.

Nu sover lillen så skönt i mitt knä igen och jag ska bara
slappa här i soffan och kika på tv!

Här kommer några bilder på pluttens första kryptag <3

















Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Marie

Stora killen som kan krypa! Duktig han är :-)

2011-04-03 @ 19:42:47
URL: http://jomaie.bloggo.nu
Postat av: Emma

Duktig han är :) Han är ju SÅ söt!!

2011-04-03 @ 22:00:13
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0