Fastnat under tvbänken!

Imorse vaknade jag utvilad kl 8.30 och 5 minuter senare så vaknar Wilmer skrattandes <3 Undra
vad han drömmde för skoj!
Vi hade lite mys i sängen innan vi gick upp och åt frukost.
Sen åkte vi och hälsade på mormor på jobbet en sväng :)
Alla pensionärer vart jätteglada över att få se en baby <3

När vi åkte därifrån så stannade vi till på ica och handlade
lite smått och gott som behövdes!
Sen blev det lunch och efter det en skön promenad, efter promenaden så sov Wilmer
så skönt i vagnen så han fick fortsätta sova ute medan jag krattade löv! Är löv överallt tror aldrig der tar slut!
Krattade i 1 h och ser att det kommer gå åt måååånga mer timmar innan allt är klart.
När kalle kom hem så gav jag upp krattningen och hjälpte honom att stapla ved.
Nu har vi precis käkat lite och nu ska jag bara dammsuga hela huset sen är jag klar för idag :)

Är mycket roligt på tv ikväll, kl 21 är det En unge i minuten och det tänker jag inte missa :)
Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kram Emma





Igårkväll så kröp plutten in och fastnade under tvbänken, haha! <3


Kommentarer
Postat av: sandra :)

Får man ha en sötare gudson :D? tror inte de!

2011-04-04 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0