Torsdag 3 maj 2012

Hej hopp!
Har hänt en hel del sen sist jag skrev...
Vi har haft pappa här och tapetserat vardagsrummet och det blev
jättebra :) I söndags så sattes lister upp och vi städade och möblerade.

På valborg åkte vi hem till mamma och pappa för att äta god mat, grillat! På vägen dit
hämtade vi upp Micke och Erika som också skulle med och äta :)
Mums alltid lika gott med grillat :) Sen frammåt kvällen gick vi iväg för att kolla på brasan.
Vi gick även tipspromenad där borta.

I tisdags så åkte vi till Marieberg för att dels köpa nya gardiner till vardagsrummet.
Hittade fina vita gardiner på Rusta som inte kostade allt för mycket.
Sen käkade vi på Max och åkte en sväng till Bauhaus för att välja ut en dörr till Wilmers nya
rum.

Igår så jobbade jag min första dag på jobbet! Kul men jobbigt, aj mina stackars fötter!
Idag är jag ledig och imorgon ska jag jobba igen, mellan 10-19... Mindre kul tid men jag hoppas
det går fort. Sen är det ju helg igen :) Hade turen att inte behöva jobba någon helg i alla fall, skönt de.

Igårkväll spaklade Kalle i Wilmers nya rum så idag ska det slipas så det är klart till helgen då pappa kommer
och tapetserar :) Ska bli så skönt att få allt färdigt och inte behöva tänka mer på det! Finns ju annat här hemma
att fixa med endå så det räcker. Trädgården t ex, vi ska sätta nytt staket och köpa gungställning och sandlåda.


<3

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0