Onsdag 16 maj 2012

Har varit dåligt med inlägg här nu...är helt slut nu när jag jobbar!
Kommer hem från jobbet, käkar lite, tar en dusch och sen orkar jag inget mer än att sitta i soffan
resten av kvällen. Men nu ska jag bara jobba 4 dagar till :) Ska bli så skönt att få vara hemma tillsammans alla
tre och bara ha det lugnt och skönt.

Wilmer har börjat böka ännu mer om nätterna så man blir helt slut när man knappt får sova och sen ska upp tidigt. Nu börjar jag bara tidigt några dagar som tur är. Blir jag inte väckt av Wilmer flera gånger per natt så
ska man ju upp och kissa! Alltid är det något :P Skönt att vi båda ska vara hemma nu så man kan turas om att få sovmorgon.

Idag går jag in i v.30! :)
Bara 10 v kvar nu, känns inte som allt för långt bort.
Idag var även sista föräldragruppsträffen innan bebisarna tittar ut.
Sen efter sommaren är det återträff igen, ska bli kul att se vilka mer som droppar in då!

Kalle åkte in och besiktade om bilen idag och nu gick den igenom! Så skönt, då slipper man
gå runt och tänka mer på det. Under tiden var Wilmer hos sin mormor och busade :)
Åkte dit efter jobbet en sväng för att lämna tillbaks mammas och pappas bil som jag fick
låna till jobbet.


Ska försöka hålla mig vaken och se på Greys Anatomy sen blir det sängen och imorgon får
jag sovmorgon :) Är nämligen ledig då! Ska bli så skönt, ska mysa med Wilmer hela dagen lång <3

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Är nyfiken vad hade du på dig på bröllopet nu då? :)

2012-05-16 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0