Fredag 25 maj 2012

Hej! Här hemma gick vi upp vid 7.
Åt frukost, tvättade en maskin med tvätt och gick därefter iväg till lekparken vid 9 tiden :)
Vi var ensamma där borta och Wilmer ville såklart prova allt. Först gungade vi en massa
sen åkte Wilmer och pappa linbana och efter det så grävdes det en del i sandlådan och tillsist så
åktes det ruschbana.

Han älskar verkligen att vara i lekparken, så kul att se honom så lycklig <3
Det är inte så långt dit, är väl några km bara men nu när jag går så blir jag så
himla kissnödig så fort jag går lite fortare så vi får gå i snigelfart :P
Nästa gång tar vi nog cyklarna dit istället :)

Nu sover Wilmer så vi ska hänga lite tvätt och laga mat. Sen efter lunchen
så åker vi hem till mamma och hälsar på. Köpte morsdags present och blomma igår,
tänkte att hon får blomman redan idag då jag vill att den ska vara fin fortfarande, finns
risk att jag tar död på den annars :P Men presenten får hon vänta med tills på söndag :)



Busungen i lekparken <3




Nu ska vi fixa lunch!
Trevlig fredag,
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0