Tisdag 13 mars 2012

God Morgon! Fick väcka Kalle 20 i 7 imorse då han försovit sig.
Tur han har mig! ;) Då vaknade även Wilmer och tyckte det var dags att gå upp.
Vi åt frukost och nu myser vi lite i soffan.
Tänkte jag ska lägga ner honom i vagnen för att sova snart så kan jag duscha
i lugn och ro.

Efter lunch åker vi med morbror Micke för att hämta hem mamma och pappa
från flygplatsen. Dom har varit en vecka på Teneriffa :)
Dom vet inte att jag och plutt följer med och hämtar dom så det blir en överraskning!

Kalle skulle fixa ett konto på systembolaget igår så att man kan beställa hem varor som
inte finns i butiken. Han skulle fylla i namn och personnummer. Men det stod att namnet och nummret
inte stämde överräns. Han skriver alltid sitt namn :Wärnqvist men på pass och annat står det alltid med enkel v.
Han provade de men inte funkade det för de. Då sa jag att det ska väl stå med qu istället för qv och visst var det så! Hur skulle han klara sig utan mig ? :P

Nej nu ska jag få skrutt att sova!
Ha en bra dag.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0