Shopping

Hej hopp! Jag och Wilmer tog en sväng till Jakobssons möbler på f.m.
Han vart helvild där inne och sprang runt, runt hur länge som helst.
Men man måste vara med hela tiden då det finns väldigt många saker
som han kan riva ner. Jag hittade en cool mugg med dödskallar på och några
färgpennor till Wilmer och två stycken superfina hjärtskålar till mig :)
När jag hade betalat och fick tillbaks mitt kort så sa jag tack och då
var Wilmer snabb med att säga tack,tack han med :) Gulle!

Sen tog vi en sväng till kondis och köpte lite goda frallor och en krämkaka!
Efter lunchen kom Sandra hit och vi busade lite med plutt innan han skulle sova en stund.
Då passade vi på att slappa i soffan framför The big bang theory med ett glas cola
och en bit krämkaka, mums!

Vi tittade på Masjävlar också, rolig film det där.
Sen skjussade jag hem Sandra igen och nu har vi nyss ätit taco här hemma :)
Alltid lika gott!

Nu ska vi mysa i soffan.
Ha en skön kväll.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0