Onsdag 14 mars 2012

Hej! Nu på förmiddagen har vi haft min moster och mina
två minsta kusier här på besök :) Var väldigt länge sen vi sågs nu, tror
det var vid jul senast! När dom åkt hem så gjorde jag och Wilmer lite pannkakor
till lunch och sen gick vi ut på en promenad så han fick sova.
Nu ligger han fortfarande ute och sover så skönt.

Jag satte mig ner och skrev ihop en inköpslista så vi kan åka iväg
och handla senare.
Jag bestämde mig i söndags för att den här veckan så skulle jag minsan vara
nyttig fram till fredagen men det gick åt skogen igår då jag fick massa godis
från mamma och pappa! Skit oxå. Idag åt jag upp det som var kvar...dåligt!
Kommer rulla fram snart :P

Idag går jag in i v.21 :)



Här kommer lite info om den veckan,
från babycenter.se

Nu väger fostret cirka 360 gram och är ungefär 27 centimeter långt från hjässa till häl. Ögonbryn och ögonlock är fullt utvecklade och om du väntar en pojke kommer testiklarna att flyttas ner i pungen under de kommande veckorna.

"Små grytor har stora öron": Nu kan bebisen höra vad du säger eller sjunger. Vissa studier pekar på att att nyfödda barn suger kraftigare om de lyssnar på en saga de hört ofta i livmodern. Om du vill göra din egen undersökning, kan du välja en bok du tycker om och läsa den högt. Det är klokt att välja något du inte kommer att tröttna på i brådrasket, eftersom det kan bli en storfavorit som du får läsa många, många kvällar framöver...


Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0