Lördag 3 mars 2012

Hej hopp! Vaknade vid halv åtta imorse och kunde inte somna om så
då tänkte jag att det var lika bra att gå upp och städa lite!
Jag dammade överallt och tvättade och hängde en maskin med tvätt och lagom tills jag var klar
så vaknade Kalle och Wilmer och vi åt frukost tillsammans :)

Vid tio åkte jag och Wilmer hem till morbror Micke och hämtade upp moster Sandra!
Sen åkte vi vidare mot affären för att handla det som fattades till chokladpajen som jag
skulle baka idag. Såg inne på Ica när jag skulle betala att mitt körkort inte låg i plånboken!
Har letat överallt här hemma men det finns inte :(
Fattar inte vart det kan vara! Har letat på alla konstiga ställen men ingenstans hittar jag det...
Hoppas verkligen det kommer fram orkar inte skaffa nytt!

Jag har i alla fall gjort pajen medans Sandra underhöll Wilmer.
Den ser riktigt god ut, hoppas den smakar minst lika gott :)

Fick Wilmer att sova i vagnen för en stund sen och Sandra somnade på soffan :P
Ska leta lite mer och se om jag hittar körkortet.
Fick det städat och sorterat i byrån i hallen och bland alla dvdfilmer i jakten på körkortet, alltid något :)

Trevlig lördag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0