Lördag 17 mars 2012

Hej! Fick sms från Kappahl häromdagen om att dom skulle ha 25 procents rabatt
på ett helt köp igår och idag. Så imorse när vi gjort oss färdiga så åkte vi och
hämtade upp mormorn som var snäll och följde med oss :)
Hittade en massa fint på Kappahl och även på några andra affärer konstigt nog ;)

Vi käkade lite inne på Mariebergs Galleria innan vi åkte vidare mot Ikea.
Tur var väl det då det var lååååång kö till restaurangen där inne.
Var folk överallt där inne men det gick ändå ganska smidigt och snabbt.

När vi kom till kassorna så valde vi snabbkassan jag och mamma men
när vi kom fram var kassörskan skitotrevlig och påpekade att man bara får
ha 15 varor i snabbkassan. Vi hade inte mer än 15 varor var men man fick tydligen inte
ens dela kundvagn!! Usch vad irriterad och arg jag blev. Det spelar väl för fan ingen roll om vi delar vagn ???
Först betalade jag för mina saker och därefter mamma för sina i samma kassa!
Hon sa att om det blir stickkontroll så måste vi kolla alla era saker. Varför då ?
Vi är ju två olika kunder som betalar... Man kommer på så många bra saker som man borde sagt så här i
efterhand.

Hoppas ni har en bra helg.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0