Onsdag 20 juni 2012

Hej hej hej!
Var ett tag sen jag skrev sist, vet inte varför det inte har blivit av tidigare...
Har hänt en del sen sist, jag och Kalle åkte in till stan i måndags medans Wilmer fick
busa hos mormor :) Vi köpte födelsedagspresenter och nya mobiler :D
Min är sååå fin, en Samsung Galaxy S3! Är super nöjd med den och nu när jag börjar förstå mig
på den så gillar jag den ännu mer :P haha! Lite skillnad mot min gamla Sonyericsson mobil som är
gammal som gatan! Kalle köpte en annat variant av Samsung Galaxy som är lite stöt och vattentålig,
passar honom bra tror ja ;)

Idag går jag in i v.35 också :) Ska snart iväg till barnmorskan och kolla läget!
När jag är klar där så hämtar jag upp syster som säljer jordgubbar och sen åker vi till
Mellösa en sväng. Syster ska lära mig lite mer om hur alla finesser på mobilen funkar :)


Magen i v.35

Idag har Kalle rivit ner det gamla fula staketet runt trädgården och igår var han iväg och köpte nytt
som ska upp så snart som möjligt så man kan låta vilden springa runt. Nu har vi ingen grind ner för trappan och
den andra grinden ut mor vägen går inte att låsa så där tar han sig också ut. Ska bli skönt att kunna slappna av och låta han springa som han vill :)

Nej nu blir det lite lunch innan det är dags att åka till barnmorskan :)
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0