Lördag 2 juni 2012

Hej! Har haft en underbar morgon. Fick sova till halv 9 sen kom Wilmer in och mös en stund med mig
innan han och Kalle gick ut och busade. Jag låg kvar i sängen och läste en tidning och vid halv 10 åt jag god frukost :) Såå skönt! Efter det blev det en dusch och nu slappar jag i soffan.

Wilmer sover så skönt i vagnen och vi ska straxt göra lunch, det blir hemmagjorda hamburgare med
pommer idag, mums! Annars ska vi bara vara hemma och ta det lugnt idag.

Igår var jag och Wilmer hos mormor och moster nästan hela dagen :)
Vi gick ut på promenad på förmiddagen, åt lunch och busade sen inne då det regnade nästan
hela dagen. Vi åkte hemmåt på eftermiddagen och tog lite mellis och vid  åkte vi till Wilmers
farmor,farfar och farbror där vi blev bjudna på mat.

Wilmer var helvild (som vanligt) och sprang runt runt hela kvällen. Han började igår när vi var hos mormor
med att blunda och göra grimarser, han ser såå söt ut när han gör så :) Men igårkväll när han var övertrött så
fick han för sig att man kunde blunda och springa samtidigt, ingen bra ideé! Skruttunge.
Han matade hunden med havre flarn också det var väldigt kul. Det första kom hunden fram och tog men sen
kom Wilmer på att det var kul så han gav alla nya kakor han fick av farmor till hunden också :P <3

Vi kollade lite på Let´s dance men vid nio tackade vi för oss och åkte hem. Wilmer somnade på två
sekunder i bilen och sov för natten. Jag och Kalle kollade på två avsnitt av The Big Bang Theory innan vi också
gick och la oss.

Bra dag :)
Ska åka iväg till Ica och handla det som saknas till bullbaket som jag tänkte sätta igång med
imorgon! Trevlig helg,

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0