Onsdag 25 januari 2012

Igårkväll efter maten så gjorde jag hallon och blåbärspaj med vaniljvisp till.
Mums vart jättegott :)
Nu har Halv åtta hos mig börjat igen, tycker det är riktigt bra.
Jag kollar även på Sveriges mästerkock, gillar nästan alla matlagningsprogram!
Man kan ju få lite inspiration till vad man själv ska laga blir lätt att man äter samma mat annars.

Idag ska vi in till stan jag och Wilmer, först ska vi hem till Mathilda och käka lite lunch tillsammans
med Emelie! Sen ska vi gå på hindersmässan :) Ska bli roligt!

Här kommer lite bilder på plutten idag.

Plocka med mammas plånbok är kul!



Cool i svarta jeans och snygg tröja!


Hoppas ni får en bra dag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0