Kläder

Nu på eftermiddagen har jag letat fram alla Wilmers bebiskläder.
Ojojoj vad mycket kläder vi har! När jag trott att jag har hittat allt så hittar jag ännu mer
i någon annan garderob! Kommer inte behöva köpa något alls, men det har jag ju redan gjort
och mer blir det säkert ändå finns ju så mycket gulligt :)
Det tog sin lilla tid att vika, skriva upp och sortera allt! Men nu är det gjort i alla fall.
Var nog tur att det blev en liten kille till så vi får chansen att använda alla fina kläder igen :)

Tänkte jag skulle visa er några gulliga kläder som jag har köpt på mig hittills :)
Från P.o.P :


Gullig Pippidress!

Ursöta byxor och matchande mössa!

Fin filt!

Från HM:

Gulligt set!

Fin kofta!

Från Kappahl Newbie:

Gulliga byxor!

Omlott body!
Från Lindex:


Tuffa "jeans", mycket snyggare i verkligheten.
Det var det "lilla" som jag hittills köpt :)
Det här är alla kläder efter Wilmer!


Storlek 50-56 i en låda, 62-68 i en och 74 i den tredje!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0