Ullared

Hej hej!
Natten till måndag åkte jag Elin och Victoria iväg till Ullared!
Sov inte många timmar den natten men var hyfsat pigg hela dagen men
frammåt kvällen kände man sig rejält sliten.

Vi kom dit straxt efter kl 9 på måndagsmorgonen och då åt vi lite pastasallad innan vi gick in.
Ingen kö var det :) så det var väldigt skönt.
Hittade så mycket fint! Efter lunch på restaurangen inne på Ullared och en runda på leksaksavdelningen
var min vagn överfylld så då gick vi ut och betalade. 5500:- gick det på! Men oj vad mycket man får för
pengarna.

Ringde till Kalle som fick föra över mer pengar på kontot så jag kunde handla mer :P
Hade ju en hel del kvar att plöja igenom. Det vart ganska så mycket folk efter lunchen men det
lugnade ner sig ganska så snart. Vi gick och fikade och vilade fötterna en stund på e.m för
att sen shoppa klart det sista. Klockan sex var vi färdig handlade och inpackade i bilen.

Vi fick ju faktiskt se Morgan också :P och sen hörde jag hur dom ropade efter Ola-Conny i högtalarna
annars såg vi inga fler "kändisar".

Bara den långa bilresan hem kvar, jippie :P!
Vi stannade till i Jönköping för att äta på Mc Donalds och kom hem hit
vid 12 på natten. Lagom trött och sliten!

Wilmer har blivit sjuk också :/ har feber och hostar gör han, stackaren.
Han vaknade vid sju imorse och då var det bara att gå upp.
Hade en tid hos barnmorskan vid 10  och innan dess så hämtade jag upp moster Sandra som var här och såg efter plutten när jag var iväg.

Allt såg bra ut så det känns skönt :) Mätte magen för första gången och den var 22 cm om jag inte minns fel.
Fick ta lite olika prover och det såg också bra ut.
Men att lyssna på hjärtljudet gick han inte med på! Han sparkade ifrån och låg inte still en sekund så
det gick inge vidare :P

Snart kommer Kalle hem från jobbet och då ska jag gå och lägga mig på en gång, usch vad trött jag är!
Ha en bra dag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0