Fredag 27 april 2012

Heej! Har inte riktigt haft tid att skriva nu i veckan då det har
varit fullt upp hela tiden. Vi har spacklat och slipat i vardagsrummet så nu är det klart och
det är bara för pappa att komma och tapetsera i helgen :)
Ska bli så skönt att få det färdigt! Sen nästa vecka kör vi vidare med Wilmers nya rum så det
också blir färdigt.

Sen har vi varit på ikea och köpt en ny säng till Wilmer. Han är så duktig och det går
jättebra för honom att sova där! Stora killen <3
Nästa steg blir att flytta in i sitt nya rum och sova där. Hoppas det går lika bra.
Han vaknar fortfarande flera gånger / natt så att man får lägga ner honom igen men
jag hoppas det försvinner snart det med.

Igår var jag och Wilmer iväg till Kumla och handlade mat med Elin,Birgitta och Michelle :)
Gick hyfsat bra och Wilmer var inte helt omöjlig att ha att göra med :P
Fick honom att sitta still i vagnen när jag packade upp och ner alla varor genom att
muta med lite glass och det gick ju toppen ;)

Nu ska vi snart åka till Marieberg och shoppa med Elin och Michelle! Hoppas på att hitta
lite snygga saker som jag kan ha på mig på bröllopet. Men vi lär nog inte vara ensamma där idag,
lönehelg och allt.

I onsdags gick jag in i v.27!
Men det skriver jag mer om senare för nu måste vi kila.
Ha en bra helg.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0