Fredag 20 april 2012

Hej hopp! Sov som en kratta inatt :/ Vet inte varför men hur jag än låg så var
det inte bekvämt. Upp klockan 6 med en pigg Wilmer som vanligt :)
Kalle har blivit sjuk så han är hemma idag.

Jag har småfixat lite här hemma nu på förmiddagen. Tvättat och hängt en maskin med tvätt,
dammat, dammsugit och plockat undan en miljon leksaker som alltid ligger överallt konstigt nog ;)
Sen har jag plockat undan massa prydnadssaker och lite möbler från vardagsrummet så vi kan börja spackla
i helgen :)

Wilmer ligger och sover så skönt och Kalle sitter i soffan och spelar tv-spel och äter chips.
Livet är bra orättvist ibland ;)
Men jag får mitt roliga ikväll då jag och fem tjejkompisar ska ut och käka på restaurang och
sen fara vidare hem till en av dom för myskväll :)
Det har öppnat en ny restaurang vid Bista som vi ska prova på, Wild weast steakhouse heter den.
Ska bli kul att prova något nytt ställe.

Nu ska jag ta igen mig lite i soffan innan Wilmer vaknar och det är dags att fixa med lunch
och allt annat!



Ha en bra fredag.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0