Fredag 28 oktober

Heej! Såg att jag skrivit fel datum på gårdagens inägg, det är ju idag det är
den 28 oktober! Vågar knappt skriva att Wilmer har sovit till kl 11 och 10 nu tre dagar irad för då
kommer han väl vakna jättetidigt imorgon bara för det! Men det har verkligen varit skönt med sovmorgon :)
Wilmer var lite småvarm imorse och han hade 37,2 i temp men det verkar inte ha blivit högre som tur är.
Han har sovot några timmar på eftermiddagen och nu är han pigg och springer runt här hemma som vanligt :)

Jag har dammat, tvättat, städat badrummet, diskat och vikt massa tvätt medans han sov förut
så nu är det snart tipp topp här hemma! Kalle får dammsuga sen så han också bidrar lite ;)
Efter maten så öppnade Wilmer skafferiet och fick tag i en matburk som han fick på en tå,
så han blev jätteledsen stackaren :( Måste ha gjort jätteont.
Får de om han låter bli skafferiet nu men jag skulle faktiskt inte tro det!
Igår hittade han knapparna på sidan av tv:n och det är hans favorit just nu,
han går in på inställningar och ändrar och byter kanal! Busungen!

Ikväll ska vi mysa med taco och sen blir det chips, morötter och gurka med dipp!
Tänkte Wilmer också skulle få smaka :)

Fick sms förut om att min beställning från H&M har kommit så den ska jag
hämta imorgon tänkte jag! Spännande! Först var det massa strul med deras hemsida och det stod att man
skulle försöka igen flera gånger och några dagar senare såg jag att jag hade fått två mejl om order så då
hade allt blivit beställt dubbelt! Tur att jag såg det och kunde ändra beställningen innan dem skickade den.
Efter att jag ändrat så blev det ändå inte rätt för då kom inte påslakanen jag skulle ha med men då orkade jag inte
krångla mer så jag sket i dem! Hoppas allt som kommer passar och är fint :)

Hoppas ni får en fin fredagskväll!
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0