Torsdag 1 december

Tänk att det redan är december och snart så är det jul :)
Längtar såå mycket! Hoppas det hinner komma lite snö innan dess bara.
Igår fick jag hem 5 julklappar som jag beställt så nu är det inte såå många kvar att köpa!

Igår gjorde vi så god mat, torsk i dillsås med potatis och ärtor! Mums vart jättesmarrigt!
Gjorde även en hallonpaj till efterätt.
Gillar min nya lilla dator, den är smidig och funkar bra.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen när jag som nu te x skriver i bloggen så hoppar
texten upp på en annan rad och fortsätter skriva där! Blir galen!!
Måste väl komma imot någon knapp men jag vettifan vilken!

Vaknade redan vid 5 första gången och sen var jag vaken när Kalle gick upp straxt innan 6 och  
sen dess har jag varit uppe. Kollade på tv i sovrummet så Wilmer skulle sova lite längre men när jag kom tillbaks
efter att ha hämtat lite frukost så stod han upp i sängen och tittade på tv! Så det vart inte så lång sovmorgon för honom. Så han ligger redan och sover lite innan lunchen :)

Har hittat till Sjuan och Den svagaste länken, någon som sett det?
Riktigt roligt, gillar frågesportsprogram!
Men förstår inte hella grejen med att programledaren är taskig mot dom tävlande :P


Nu ska jag äta min goda matlåda från igår!
Ha en bra dag,
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Nämen Tack :)

Va gullig du är ^^,



Nej vi kollade inte kön denna gång.

Vi ville veta hur det känndes att föda när man vet och när man inte vet. Och vi kollade juh med Alicia :)



Kram

2011-12-02 @ 00:11:29
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0