Måndag 5 december

Hej hopp! Här hemma har vi ätit frukost och nu busar Wilmer för fullt!

Han springer till sitt rum och hämtar en leksak och så springer han tillbaks in till vardagsrummet
för att se på tv i 2 sekunder och så springer han iväg igen <3
Han sprang iväg med min mobil med när han kom tillbaks så hade han hittat något roligare!
Måste leta rätt på den snart.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt på dagen för ikväll
ska vi in till min systers skola och baka lite :)
Ska bli kul och se om Wilmer vill samarbeta och sitta still i sin vagn ett tag! Får muta honom med
något gott ;)

Nu ska vi (jag) plocka undan lite här hemma innan det är dags att fixa
lunch! Ha en bra dag.
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Mobilen är en rolig leksak :) Mina har också hållt på med den, men sen B ringde 112 ( fast knapplåset var på) är det mobilförbud :) Dom växer så snabbt snart är Wilmer en stor busunge :)

2011-12-06 @ 05:03:53
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0