Tisdag

Någon som lyckades läsa inlägget jag skrev i söndags?
Fattar inte vad som hände! Allt vart jättestort och sen vart texten vit :s
gick inte att ändra heller! Aja gör ett nytt försök nu :)

Igår tänkte jag åka iväg till Bvc så wilmer kunde få sin vaccination
men så blev det inte! Han vägrade äta mat innan vi skulle iväg och bara gallskrek
så då fick det vara istället! Han kände väl på sig vad som var på gång, får åka på
torsdag istället.
Så istället för bvc så åkte vi till mamma som var ledig.
Vilket underbart väder! Värsta sommarvärmen ju :)
Vi satt och solade lite när plutten sov sen blev det lunch ute och en skön promenad.

Hade bestämt med mamma att vi skulle in en sväng till stan
nu på morgonen men sen kom jag på att vi skulle ses med
föräldragruppen idag så det sket sig. Vi åker dit efteråt istället :)

Nu somnade plutten precis i min famn <3 Tar ganska lång tid att skriva det här inlägget
då jag bara  kan använda ena handen :P men det funkar!


Här får ni en bild på plutten i finaste barbapyjamasen <3





Ha en bra dag
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0